понеділок, 16 січня 2017 р.

Професія: шкільний бібліотекар



                     Книги – морська глибина:
                      Хто в них пірне аж до дна
                          Той, хоч і труду мав досить,
                    Дивнії перли виносить...
                                                                                          І.Франко

      

...Я заходжу в цю кімнату і завмираю. Це - справжня казка. Праворуч підеш - в "Країну цікавих уроків " потрапиш, ліворуч повернеш - художню літературу знайдеш, а прямо - моє робоче місце. Озираюся навкруги. Тут і "Книжкова гойдалка", і Куточок компетентного читача, і навіть невеличка "читацька зала". Вона вся невеличка, моя бібліотека. Але кожного її куточка торкалися мої руки. Вдихаю чарівний запах книг. Він ні на що не схожий. Здається, за полицями стоять літературні герої, радо зустрічають своїх прихильників-читачів...
Ви помічали, що в бібліотеці майже завжди тихо, усі відвідувачі спілкуються впівголоса? Мабуть, бояться потривожити цей чарівний світ - царство Книги. Я люблю свою роботу. Та її й не можна так назвати. Це - покликання, свято для душі, мій світ, моє диво...


 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар